היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

הדברה בחצר בית הספר

חצר בית הספר היא המקום בו הילדים פעילים ביותר: הם מתרוצצים, משחקים, יושבים ואוכלים לעתים את ארוחת העשר שלהם. מסיבה זו, חצר בית הספר צריכה להיות אזור נקי ככל האפשר ממזיקים שעשויים לסכן את בריאות ילדינו. בבתי ספר רבים מבצעים הדברה בחצר בית הספר, מתוך רצון למגר עד כמה שאפשר קינים של מזיקים המהווים מפגע תברואתי כגון תיקנים, יתושים ועכברושים.

הדברה בחצר בית ספר החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

סיבות לביצוע הדברה בבית הספר

התרוצצות במגרש המשחקים, משחק כדורגל ומשחקים בארגז החול בגיל הצעיר הם חלק בריא ורצוי בהתבגרות של כל ילד. מעבר לחבירות והגדלת מערכות יחסי גומלין עם החברים, יש גם יתרון בריאותי המתבטא בחיזוק המערכת החיסונית של הילדים. מסיבה זו, אין צורך לבצע הדברה כנגד נמלים שאינן מזיקות אלא רק כנגד מזיקים המהווים סכנה בריאותית. הדברה בחצר בית ספר למשל נגד יתושים, תיקנים ועכברושים הכרחית – מדובר במזיקים המפיצים אלפי סוגי מחלות ועכברושים אף אינם מהססים לתקוף כאשר הם רעבים ותרים אחר מזון, ונשיכותיהם גם כואבות וגם מסוכנות מבחינת החיידקים והמחלות שהם מעבירים.

קיני יתושים מצויים במקווי מים עומדים, ולא אחת קורה בחצר בית הספר שנקווית שלולית מסיבה כלשהי, ותוך שלושה עד ארבעה ימים אם היא לא מתיבשת היא הופכת לבית גידול נעים ונוח ליתושים. גם תיקנים נפוצים בבית הספר, מאחר ובית הספר מהווה מאגר מזון גדול (שיירי מזון שונים), מה שהופך את בית הספר למוקד משיכה עצום לתיקנים.

סוגי הדברה שאינם מזיקים לסביבה ובני אדם

הורים רבים מודאגים בשל ההשלכות הבריאותיות שעשויות להיות לשימוש בחומרי הדברה כימיים. ראשית כל, מסיבה זו מומלץ לבצע הדברה על ידי חברת הדברה מוסמכת בלבד ולא על ידי רכישת חומרים פרטנית. בדרך זו, גם מבטיחים את איכות החומרים (שכן חברות הדברה המורשות על ידי המשרד לאיכות הסביבה משתמשות בחומרים המותרים על פי החוק ועל פי המשרד להגנת הסביבה) וגם את איכות ביצוע העבודה – הדברות מקצועיות מטפלות לא רק בבעיות נקודתיות אלא גם בקינים ובמקומות המסתור של המזיקים שאינם נראים לעין ועל כן העבודה יעילה יותר ולטווח ארוך יותר. יש לזכור גם כי הדברה מבוצעת על פי רוב בתקופת החופש הגדול, תקופה בה בית הספר סגור.

אם בכל זאת ישנן חששות, ניתן לבקש מחברת הדברות לבצע הדברה ביולוגית או אורגנית. חברות מקצועיות מחזיקות גם מוצרים העשויים מחומרים אורגניים שאינם כוללים חומרים כימיים ועל כן מסוכנים הרבה פחות גם לסביבה. מאחר ותחום ההדברה הביולוגית נמצא בעיצומו של בפיתוח מומלץ לבדוק קודם לכן האם כבר קיים פתרון לסוג מזיק נקודתי, שכן לא לכל המזיקים קיים פתרון.

לסיכום

הדברה בחצר בית ספר חשובה מאוד לבריאות ילדינו, אך חשוב גם להבין כי הדברה, מקיפה ככל שתהיה, תאבד מיעילותה באם בית הספר לא יקפיד על ניקיון לעתים קרובות, ריקון פסולת על בסיס יומיומי משטח בית הספר וטיפול מהיר בכל מקווה מים עומדים שנוצר.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

או חייגו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת