היתר הדברה מספר: 3091 ו-1490

|

באישור המשרד לאיכות הסביבה ✔️

Bergerz סֵמֶל

דרך נגבה 71

רמת-גן, ישראל

→ נווטו באתר

ריסוס לבית

אנשים רבם מעוניינים לעשות ריסוס לבית, אך חוששים בעיקר עקב אי הבנת התהליך של ריסוס לבית על ידי חברת הדברה מקצועית. מדינת ישראל משופעת במזיקים מסוגים שונים, החל מיתושים וג’וקים וכלה בטרמיטים ועקרבים. דווקא בבית בו יש ילדים קטנים, חשוב ביותר לבצע הדברת מזיקים ולא ולהניח למזיקים להתפשט וליצור קינים גדולים יותר ובכך למעשה להחריף את הבעיה. רוב רובם של המזיקים הללו עשויים לגרום נזקים בריאותיים חמורים עקב היותם נשאי חיידקים או עקב היותם נושכים או עוקצים. במאמר זה נסביר בצורה מפורטת יותר על ריסוס לבית ונלמד על פשטותו של התהליך.

ריסוס לבית החל מ-250 ₪

  • ניקוי וחיטוי המקום - כולל אחריות מלאה בסיום העבודה
  • מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
  • שירות 24 שעות ביממה
  • שירות בפריסה ארצית רחבה

להתייעצות עם מדביר מוסמך, חייגו אלינו:

מתי יש צורך בריסוס לבית?

כאשר ישנו חשד להתפשטות של מזיקים כלשהם. אין צורך להמתין עד לשלב ההשרצה או לראות אם הבעיה “מחמירה” – בכל חשד שמתעורר מומלץ להזמין חברת הדברה מוסמכת הפועלת אך ורק עם רשיון ממשרד לאיכות הסביבה שתבצע הערכת מצב ותבדוק האם אכן הבית והסביבה שלו נגועים. ישנם מזיקים כגון טרמיטים שאין לבצע ריסוס לפני שמוודאים כי אכן יש בעיה ומבצעים הערכה לחומרתה וגודל ההתפשטות של הטרמיטים. מסיבה זו מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ולא לנסות ולאבחן לבד את הבעיה. טרם החלטה על סוג ריסוס לבית , חשוב מאוד שאנשי המקצוע יבדקו את כל הבית, כולל האזורים הפחות נגישים לבני אדם כמו צנרת הביוב והצנרת הנמצאת בקירות כמו גם בסביבת הבית כדי לראות האם ניתן למצוא קינים שיש להדבירם בשביל להתגבר על הבעיה.

כיצד מכינים את הבית לריסוס?

הכנת הבית לריסוס אינה מורכבת ולרוב תקבלו הדרכה מסודרת מטעם המדבירים לגבי מה בדיוק יש לעשות וכיצד. הדבר החשוב ביותר הוא פינוי ארונות המטבח מכלים ומוצרי מזון, הרחקת רהיטים מהקירות (למשל מיטות, ספות) וכמובן להוציא את הילדים ואת בעלי החיים מהבית למשך כמה שעות. ריסוס לבית אידיאלי, מתבצע טרם הכניסה לבית חדש, מפני שאז קל יותר להדביר מאחר ואין רהיטים להזיז או תכולת ארונות לפנות אך גם כאשר גרים בבית זה אפשרי ומומלץ ביותר.

גם לאחר ריסוס בבית יש הוראות ספציפיות שחשוב להקפיד עליהן, בעיקר כאלו הנוגעות למתי מותר לשטוף את הבית (שכן רצוי לתת לחומרים לעבוד היטב מספר שעות).

האם עדיף ריסוס עצמאי?

בהרבה מובנים, ריסוס לבית המבוצע על ידי חברת הדברה מקצועית עדיף בהרבה על רכישת תכשירי ריסוס לבית הנמכרים במרכולים. חברת הדברה מצוידת בחומרים בעלי השפעה לטווח ארוך יותר ובעלי טווח השפעה נרחב יותר. חברות ההדברה המוסמכות אף נותנות תעודת אחריות לתקופה מסוימת על פי סוג הריסוס. אנו שוב ממליצים להקפיד על בחירת חברת הדברה הפועלת עם רישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה, רישיון המעיד על כך שהחברה משתמשת אך ורק בתכשירי הדברה המאושרים על פי החוק וברמות המאושרות על פי החוק.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם, חייגו אלינו:
או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לחצו כאן למידע נוסף על הדברה במרכז במחירים ללא תחרות.

רוצים להעלים את המזיקים? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

איזורי השירות שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

או חייגו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת